Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, oktober 28, 2005

Fredagslistan v 43

Denna vecka har präglats av män för mig. Jag har betett mig som en man bland män. Därför listar jag idag Män. Utan inbördes rangordning vill jag att ni ska ta till er dessa män likt Liza Marklund skulle gjort. Med fruktan, beundran, avundsjuka och starkt sexuellt begär:

Ronny Eriksson.
Dave Grohl.
Jaap Stam.
Silvio Berlusconi.
Mats Sundin.
Jan Guillou.
Göran Persson.
Nesta.
Johan Ericsson
John Who.
Joseph Goebbels.
Ingvar Kamprad.
Josh Homme.
Perikles.
Charles Lindbergh.
Graham Greene.
Thomas Alva Edison.
Jesus.
Charles Darwin.
Bertolt Brecht.
Jussi Björling.
Arbraham Lincon.
Tage Danielsson.
Per-Albin Hansson.
Anders Teglund.
Roger Abrahamsson.
Fader Arbraham.
Hasse Aro.
Rudolf Diesel.

Trevlig helg!




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar