Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, april 03, 2006

Ordningen återställd

Direkt efter att Hagamannen fastnade i lagens klister beslutade jag att åka dit. Resan var en fröjd. Damerna, unga som gamla, sprang sorglöst omkring på båd gator och torg. Jag provade att smygjaga dem lite på natten, men inget bet. Skräcken är borta. Ingen kan nånsin göra dem illa igen.

Som en bonus mötte jag Inger Sandström på Clas Ohlsson i Viktoriagallerian. Jag känner henne inte personligen, men min kompis gör det (såklart, han är gammal HC-veteran). Jag vet ju inte vad hon tycker om att jag har avslöjat henne, så för att ta det säkra först dök jag ner bland diverse telefonkablar.

Aldrig har den kokta korven smakat så gott och solen lyst så starkt över Umeå som den gågna helgen.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar