Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, december 01, 2005

Jag och jag själv släpper MP3!

Julen börjar tidigt:
Nu släpps No more school på MP3!

Ni hittar den gratis på http://www.dialog-music.com/jojs/

Upplagan är limiterad så det gäller att passa på!


Om låten:
Detta är en tagning från en flera dagar lång No more school-session. Det var svårt att välja ut den bästa tagningen. Feeling är A och O så jag struntade i allt annat när jag valde. Denna verson tar fram essensen ur Jag och jag själv. Hör hur jag älskar mina egna toner! Jag väljer att lägga ut en instrumental verson så ni själva kan sjunga med i texten. Ni kommer själv säkerligen att hitta era tillfällen för denna låt, men det är att rekommendera om ni är ensamma. Det finns stor risk för hänryckning!

Credits:
Låten är skriven av Jari Haapalainen från the Bear Quartet. Den underbara texten hittar ni här och är skriven av Peter Nouttaniemi. Jag släpper den utan Jaris tillstånd. Skulle det bli problem får vi väl ta en armbrytning om saken.




2 Kommentarer:

Finfin mysversion! Den accentuerade faktiskt nougaten i min magnumglass som jag spisade i ensamhet till låten. Hade gärna hört en sångversion dock..

Skrivet av Anonymous Anonym @ 2:27 em  

.....

Härligt! Vart sätter jag in pengarna?

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:29 em  

.....

Skriv en kommentar