Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, maj 03, 2006

THE BIRMINGHAM CONVERSATION TRAILER!!!

http://www.dialog-music.com/jojs/trailern.mp3

Precis som Jesus så uppstår Jag & Jag Själv-bloggen! När Anders Teglund kom med sitt band Cult of Luna till Birmingham så spenderade han hela natten i Johan Ericssons lägenhet och det resulterade i THE BIRMINGHAM CONVERSATION. En tolv minuter improviserad dialog i två delar. På grund av den utomordentliga kvaliten på detta samtal väljer vi att dela med oss av den innan vi har skaffat oss ett nytt ansikte på internet. Första delen av THE BIRMINGHAM CONVERSATION släpps nu på fredag men för att släcka er törst så kan ni lyssna på trailern i dag. Lyssna!!!

http://www.dialog-music.com/jojs/trailern.mp3

På Fredag kommer första avsnittet!!! På Fredag kommer första avsnittet!!!




2 Kommentarer:

Jag väntar med spänning.....

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:52 em  

.....

Jaha? och nu är det fredag och ingenting får man lyssna på.. Jag blir så jävla less på alla dubbelbudskap från er metaironiker. Det är bara internet hit och bloggar dit och lägga ner hit och återuppstå dit.. När får man veta att ni lägger upp den om ni nu tänkt att lägga upp den, KAN NI SVARA PÅ MIN FRÅGA!! HAR NI HÖRT ATT JAG ÄR FÖRBANNAD NU!!

Skrivet av Anonymous Anonym @ 1:14 em  

.....

Skriv en kommentar