Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, december 05, 2005

Ariadne och Jag och Jag Själv

Jag tar tillbaka min tidigare yttrade självkritik angående Jag & Jag Själv och mp3:an. Självklart äger bloggen mig och det finns ingenting att sätta emot denna enorma kraft. Vad jag sist av allt måste göra är att vända ryggen till det enda ärliga forumet jag har. Jag & Jag Själv. Följ de dagliga inläggen som Ariadnes tråd i kung Herodes labyrint. Längst in i labyrinten väntar vidundret Minotauros. Detta är oundvikligt. Monstret måste bekämpas. Den utmaningen står vi alla inför. Frågan är: hittar vi vägen ut efter att ha segrat över besten? Jag & Jag Själv är den tråden, mina vänner. Vare sig ni vill det eller inte.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar