Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, november 04, 2005

Fredag + Lista = Jag & Jag Själv

Angående Jag & Jag Själv och mustascher så bör också detta påpekas:

Jag & jag Själv är inte alls att likna vid trendiga tidningar och "tycka-till-journalister". Nej, ni kan lita på oss. Vi tänker inte be er odla mustasch bara för att säga att det är ute när alla har skaffat det. Nej, vi står vid vårt ord. Vi är som Jesus lite grann. Om ni tror på oss så kommer ni till himlen.

Veckans fredagslista kommer därför denna vecka handla om män med mustascher och kvinnor som med andra metoder uppnått samma mål. Håll till godo, och var tålmodiga så hamnar även vi på listan så småningom:

Eva Braun
Charlie Chaplin
Hercule Poirot
Salvador Dali
Nietzsche
Dr. Phil
Anders Teglund
Groucho Marx (påmålad)
Annette Kullenberg
Alexander Bard (pre BWO)
Kate Bush
Ron Burgundy
Zappa-alkisen a.k.a Luigi
Tracey Enim
Zadie Smith
Krister Pettersson
Henrik Schyffert
Zlatan Ibrahimovic
Anna-Lena Brundin
Skäggiga Damen
Babben Larsson
Peter Antoine
Peppe Eng




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar