Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, februari 15, 2006

Är du tveksam...

...inför Jag och jag självs skärpa och uppoffring? Om storhetsvansinnet inte passar just dig behöver du inte fortsätta läsa detta inlägg. Eller något annat framtida inlägg.

Teg säger:
hekj
Johan säger:
haha. om 8 minuter masta jag dirigera våroffer inför orkester. inte hela givetvis. nagra bitar. alla kompositörer måste gora det. fy fan
Teg säger:
våroffer, haha
Teg säger:
jag gillar våroffer, eller gjorde i af.
Teg säger:
har inte hört det på kanske 7 år
Johan säger:
jag har for mig att du hade ngn slags koppling till den
Teg säger:
jag blev våldtagen för första gången till det stycket
Johan säger:
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Johan säger:
och därför skulle du GILLA det?
Teg säger:
men i övrigt har jag inte nån särskild koppling, annat än att jag tycker om det. Eller jag tror det
Teg säger:
Om jag går tillbaka till den stunden så var Våroffer det vackraste som skedde just då.




1 Kommentarer:

VEM kliver upp klockan fem för att skriva det hårdaste inlägget någonsin?

JAG!

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 6:26 fm  

.....

Skriv en kommentar