Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, september 29, 2006

Fredagslistan GOOGLE

Vi kan nu konstatera att Jag och jag själv-bloggen handlar om allt mellan himmel och jord. Många gånger kan det verka lite förvirrande. Vad är det egentligen? Är det humor, vardagsbetraktelser, kultur i allmänhet eller radioteater?

Men kanske är det just detta som utgör stommen av Jag och jag själv. Gränslösheten. Det chosefria skapandet. Prentention kontra banalitet. Dagens lista är därför en lista över vilka ord våra besökare googlat igår och idag för att sen bli slussade hit. Den här listan ger en bra överblick över Jag och jag självs arkiv.

1 advent 2005
"bengt pohjanen"
fakta om konstnären Salvador Dali
jobbiga ljud
stoppa trafficking
roliga dialoger mellan man o kvinna
runk
Tjejer ur Fib Aktuellt Lektyr Cats
vad är kosher
judeskämt
Anders Teglund
"ovanlig hobby"
ben och gunnar
ragga tjejer smart
porr cats
Mitt land
jag och jag själv
trollhätteglass strössel
runk kompis




1 Kommentarer:

Det var jag som sökte om konstnären Salvador Dali.

Skrivet av Blogger Sven Teglund @ 7:22 em  

.....

Skriv en kommentar