Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, november 10, 2005

Chat room

Chattade mig själv till vansinnets rand igår. Timma efter timma. Snabba fraser med en utländsk äldre tjej. En del av mig säger att det var värt det och att det gjorde mig gott. En annan del av mig har ont i huvudet idag.

Jag återger (från minnet) bitar av dialogen för att visa hur det är där ute.

- I'm getting started with some Jägermeister now. Not drunk yet but a bit mellow.
- Aha! Well i just came home after work so i'm havin a 2,8% beer. I wont get drunk and dont want to..
- So what are you doing anyway?
- Working with music as you know. I'm pretty serious, you know. Takes all of my time.
- Well, you should be. Its important to follow your heart. All my friends said I was STUPID giving up my studies and started with this.
- But you're doing allright, aren't you? They where wrong if you ask me.
- Exactly. You got to have fun. Or else what? I'm a partygoer as you know.
- Yes but I'm not. In fact I dont like having fun.
- What?
- Kidding. Of course I like having fun...
- Me too. So do you have a girlfriend?
- No, I did. For several years, but not anymore. But I'm not considering myself as a singel yet, feels a bit strange meeting new girls and stuff.
- I see. You shouldn't sleep around, I'm not. Never had.
- I'm not intrested in sleeping with girls.
- Neither am I. I just like to have fun. Maybe kissing, thats it.
- Yeah, maybe. I long for some hugs, thats all.

- Well, I really have to sleep now. Good night, and talk soon.
- Good night. Se ya.

TBC.




1 Kommentarer:

New Style UK Home Ed Blogs
Yippeee! Am getting very excited as have found another UK Home Ed essayist blog, which makes two in a fortnight.
i thought your blog was cool and i think you may like this cool
digital currency directory
site. now just
Click Here

Skrivet av Anonymous Anonym @ 2:40 em  

.....

Skriv en kommentar