Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, november 21, 2005

Jag & Jag Själv säger:

Jag & Jag Själv säger inte John Coltrane. Jag & Jag Själv säger Ornette Coleman.
Jag & Jag Själv säger inte Agatha Christie. Jag & Jag Själv säger Paul Auster.
Jag & Jag Själv säger inte Claude Debussy. Jag & Jag Själv säger Gerard Grisey.
Jag & Jag Själv säger inte Tupac. Jag & Jag Själv säger Cannibal Ox.
Jag & Jag Själv säger inte Shakespear. Jag & Jag Själv säger Brecht.
Jag & Jag Själv säger inte Europa. Jag & Jag Själv säger Världen.
Jag & Jag Själv säger inte rättvisa. Jag & Jag Själv säger rätt.
Jag & Jag Själv säger inte Bach. Jag & Jag Själv säger Jaques Hotteterre le Romain.
Jag & Jag Själv säger inte Boulez. Jag & Jag Själv säger Giacinto Scelsi.
Jag & Jag Själv säger inte metrosexuell. Jag & Jag Själv säger Ron Burgundy.

Fortsättning följer...




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar