Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, december 30, 2005

Fredagarnas fredagslista

Vi listar våra alla fredagslistor idag.

1. Vecka 44. Föräldrakooperativet.
Den bästa fredaglistan utan tvekan. Synd att vi inte skrev den själv.

2. Vecka 42. Hobby.
I början av den här bloggen fanns det stora ambitioner. Den allra första listan är faktiskt genomtänkt.

3. Vecka 48. Klyschor som 20-åring.
Egentligen mest en slags sammanfattning av allt vi berört eller kommer beröra. Men väldigt lång och bra.

4. Fredag + Lista. Mustaschlistan.
Mustaschlistan.

5. Vecka 45. De bästa låtarna.
En lista som glöder av Jag och jag själv.

6. Vecka 47. De sämsta låtarna.
Reaktion på förra veckans lista. Upptäckte också nu att vi tagit fel på vilken vecka det var under en tid. Pinsamt.

7. Vecka 49. Fakta.
En dålig lista egentligen. Trött.

8. Vecka 43. Män.
I början var man verkligen inte skarp alla gånger. Den här är kass.

9. Den här listan. Fredagarnas fredagslista.
En riktig nödlösning.

Bonuslistan: Mickes 100-lista.
Notera sambandet mellan hans nummer 9 och Jag och jag självs nummer 2.

Gott Nytt År!!




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar