Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, mars 10, 2006

Inger!

Det har rått mycket tvivel huruvida David Sandströms morsa heter Inger eller Ingrid. Ingen har riktigt vetat, hon verkar ju i kulisserna. Därifrån är det svårt att nu ut med ett namn.


Nu har hon hört av sig till oss och meddelat att hennes namn en gång för alla är Inger.


Tack Inger.


Tack för allt.




3 Kommentarer:

Tack!

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:01 em  

.....

Men åhhhhh....
Jag som kan och vet allt har hela tiden vetat detta faktum. Ta denna lärdom och fråga mig nästa gång något mysterium måste avslöjas.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 4:46 em  

.....

bra, anonymous. Då ringer vi dig.

Skönt att veta vem man kan ringa när det tryter....

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 10:20 fm  

.....

Skriv en kommentar