Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
tisdag, december 20, 2005

Dialogen

Teg säger:
johan!
Johan säger:
hej!
Teg säger:
wazzup?!
Johan säger:
jag är i shlm med två österrikare o en sykoren
Teg säger:
reggae
Johan säger:
jag fattar inte att folk läser bloggen. om jonatran hade en blgg som var svinbra skulle jag ändå inte läsa den.
Teg säger:
nej precis. Men folk har tid,
Teg säger:
och så är den bra
Johan säger:
gör de ingenting??? vi e ju upptagna. vi gör en blogg
Teg säger:
att läsa en blogg lite sådär varje dag tar 2 min, det är ändå roligare än att kolla sin inbox.
Johan säger:
det är nog så.
Teg säger:
till vår stora glägje
Teg säger:
men vi kommer nog ligga på ett snitt kring 40 i all evighet
Johan säger:
ja. vi måste sluta när vi är på topp.jag vägrar sluta när vi har 3 läsare per dag
Teg säger:
haha!
Teg säger:
har en extrem idé:
Teg säger:
Den heter Jag och jag själv Droppar. I motsats till Nyårslöftet
Johan säger:
den e mkt mkt bra.
Teg säger:
tänkte att vi skulle raka av mustaschen och fota det
Johan säger:
haha. det görjag aldrig
Johan säger:
kanske
Teg säger:
äta kött då?
Johan säger:
jag kan göra grejer på låtsas och säga till alla att jag gjorde det. menjag kan inte göra det. tror jag
Teg säger:
fatta fett uppoffring bara för att få en blogg
Teg säger:
man kan säkert fejka
Teg säger:
men inte rakningen
Johan säger:
jo. digitalt utran problem
Teg säger:
tänkt på det ett tag, nu kommer det som en chock för dig
Johan säger:
hahaha
Teg säger:
2 på en gång
Teg säger:
som att ta bort din hela identitet
Johan säger:
jag har ingenting. allt jag har är den här jävla mustachen
Teg säger:
om du tar bort den blir du killen som tog bort mustaschen trots att det var det enda han hade
Teg säger:
känner du till Kenny vs Spenny?
Johan säger:
ingen tänker på den killen särskilt ofta.
Johan säger:
nej
Johan säger:
vilka?
Teg säger:
det är två snubbar som har ett tv-program.
Teg säger:
dålig jackasskopia
Teg säger:
det går ut på att de ska göra saker typ att vara vaken längst
Teg säger:
och så tävlar de
Johan säger:
aha. jag fattar
Teg säger:
vi skulle kunna göra en JOjs droppar
Teg säger:
men likt Kennyvs Spenny fuskar den ena
Teg säger:
hela tiden
Johan säger:
vi skulle även senare kunna göra en jojs erkänner: alla lögner vi någonsin gjort.
Teg säger:
typ att du HELA tiden bangar
Johan säger:
jag bangar haha
Teg säger:
Jag rakar av muschen käkar kött, vad mer?
Johan säger:
köper en slitz
Teg säger:
FHM
Teg säger:
sliskigare
Johan säger:
hahaha
Johan säger:
whatever
Teg säger:
lokko skriver för slitx
Teg säger:
typ
Teg säger:
ja, whatever
Teg säger:
Vad har såna som du och jag nånsin ljugit om?
Johan säger:
dropa stil. typ gå på stan i seinfeld skor och mjukisbyxor o annat fulskap
Teg säger:
droppa stil
Teg säger:
GÅ UT PÅ JULDAN KLÄDD SOM FAN
Johan säger:
precis! haha
Teg säger:
jo, men varför inte?
Teg säger:
jag fixar inte juldan
Johan säger:
den e så viktig. men jag fixar juldan utan problem
Teg säger:
klart du gör,
Johan säger:
jag bor ändå i bham at the end of the day
Johan säger:
har du lyssnat på ricky podcast än? jag är frälst.
Teg säger:
jo som fan
Teg säger:
men intedagens
Teg säger:
det är så jäkla kul
Teg säger:
vad mer kan man Droppa?
Teg säger:
jag kan vara nykter på Juldan och du kan vara full
Johan säger:
som att jag skulle offra det för en jävla blogg
Teg säger:
som om jag skulle det då!!
Teg säger:
fatta vilken uppoffring det är för mig
Johan säger:
jag fattar. bloggen äger verkligen dig
Teg säger:
jepp
Johan säger:
folk har slutat kommentera igen. fan
Teg säger:
nej, men allvarligt. vi kan göra ett drop-reportage. Man fotar när vi ska äta kött och raka oss. Och du bangar.
Johan säger:
låter perf. sen kan vi anspela i bloggen på dålig stämning emellan oss pga av att jag bangade
Johan säger:
jag kan röka cigg. har redan droppat efter inbrottet. fast nu har jag slutat igen. det var bara för att övervinna rädslan fram till jul
Teg säger:
jag kan röka hasch
Teg säger:
nej aldrig
Johan säger:
magic mushrooms?
Teg säger:
vi är ju inga jackass
Teg säger:
vi är ju svenne
Teg säger:
fatta tam drop
Johan säger:
vi är nothing
Teg säger:
raka sig
Johan säger:
med mustasch
Johan säger:
dropp = uppoffring
Teg säger:
jämfört med att typ knarka
Teg säger:
jo
Johan säger:
typ säga upp bekantskapen med en av sina bästa vänner
Teg säger:
Emil johansson
Johan säger:
hahahahahahahahaha
Johan säger:
fy fan va ovärt för en blogg
Teg säger:
!!!
Johan säger:
emil är officiell dialogproducent nu. vi har tre. mackans lilebrorsa. markus larsson. emil johansson. de tycker till på låtskelett för att förbättra. vi försöker täcka alla läger
Teg säger:
han är pålitlig
Teg säger:
jag har INGEN aning så du vet
Teg säger:
men det vet ju du
Johan säger:
det roliga är att han är den enda man känner som skulle helt o hållet förstå att vi var tvugna att säga upp bekantskapen för bloggens skull
Teg säger:
haha
Teg säger:
han är ju smart, och så skulle han tycka att det var kul
Teg säger:
kanske skulle utbrista "JA!"!
Johan säger:
han har ju ändå finland
Johan säger:
jag kopierade just hela våra dialog. här har vi ett inlägg för bloggen
Johan säger:
inklusive dessa de två senaste
Teg säger:
yes!!
fan det är vasst.
Teg säger:
ett vasst sätt att presentera droppen på
Johan säger:
det är riktigt geni varning.
Teg säger:
men du kan väl göra slut med din tjej som uppoffring?
Teg säger:
jag gjorde ju slut med min
Teg säger:
fast det kanske är för mycket begärt

Teg säger:
är du kvar?

Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
är du kvar?


Teg säger:
nehe, hej då

Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
nehe, hej då




7 Kommentarer:

Kenny vs Spenny är typ åttahundra gånger bättre än Jackass. Att de slår sig är bara en del av det. Det roliga är de två karaktärerna och deras samspel. T ex när Kenny säger till Spenny att han ser ut som Ross i Vänners mongolida barn. Jackass är däremot medeltidhumor för idioter.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 8:52 fm  

.....

ola: kenny/spenny må vara bättre än jackass, kanske intelligentare och kvickare. Men de kom ändå efter.
Det viktiga var ju att Johan skulle fatta vad de gjorde.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 1:18 em  

.....

Jo, jag vet att det inte var det centrala i dialogen. Jag ville bara ge min syn på saken eftersom jag anser att Kenny vs Spenny är ett missförstått program.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 2:54 em  

.....

du kan ha rätt.

jag har förmodligen missförstått det, inte gett det en chans.

de gånger jag sett det har det framkallat samma olustkänslor som Jackass gör. Typ att man mår illa för att de mår illa.

Men det är ju skillnad på att må illa och må illa.

jag ska ge det en bättre chans. i alla fall en till.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 3:04 em  

.....

Ät kött, det är ju gott !!

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:04 fm  

.....

Nä, kött är inte gott.
kött är äckligt och skabbigt.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:14 fm  

.....

under de senaste juldagarna har jag ätit 4 tjocka skivor dyr salami. skulle aldrig falla mig in att äta sån där färdigskivad vakumförpackad. Det vore bara lågt.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 2:24 fm  

.....

Skriv en kommentar