Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, februari 20, 2006

Jobbiga Ljud!

Vi startar veckan med Måndag. Måndag innebär att jobba. Jag samplade en av mina arbetsdagar och använde ljuden till att bygga en låt. Alla tänker ju ofta att "fan det ska jag göra. Jag ska sampla en arbetsdag och använda ljuden till att göra en låt. Det är ju orginellt". Men inte särskilt många brukar genomföra det. Jag och jag själv handlar om att få bra idéer och genomföra dem. Ibland innebär det att man blir vän med Bengt och ibland något som man presenterar som konstmusik. Andra gånger blir det bara HEEEELT jävla fleppo.

Jag och jag själv ger er:

Jobbiga Ljud!

Lyssna här.




2 Kommentarer:

Precis Vickan. Jag är ganska nöjd över formuleringen om jag får säga't själv.

Vilket jag såklart inte är blyg att göra.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 12:42 fm  

.....

Musique concréte!

Skrivet av Blogger - @ 9:20 fm  

.....

Skriv en kommentar