Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, juni 05, 2006

Marcus möter: Anders

Jag och jag själv har alltid haft en viktig person som agerar i det dolda. För första gången kliver han fram och förhoppningsvis är det inte sista gången heller.

Jag och jag själv presenterar stolt en NY feature:
Marcus möter

Idag ställer han Anders till svars för den omtalade Synthanekdoten.



Lyssna HÄR.




5 Kommentarer:

Gillar verkligen Anders skratt i slutet,ett riktigt meta-ironi skratt. Ironi på ironi på ironi....
blir kanske till slut allvar.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 9:54 em  

.....

Håller med, precis när han har öppnat upp sig så tar han tillbaka det med det där skrattet.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 11:30 fm  

.....

Han är bara feg...

Skrivet av Anonymous Anonym @ 1:08 em  

.....

jag tycker DU är feg..

Skrivet av Anonymous Anonym @ 2:15 em  

.....

Det ironiska är alltid sant, eller inte...
Precis som det mesta här i livet.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 4:56 em  

.....

Skriv en kommentar