Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
söndag, november 27, 2005

Första advent



Advent betyder "att sakna" på hebreiska. Idag sitter jag och saknar.

Jag saknar:

Ymer och allt vad den står för.

Min familj. Sven, Karin, Jonas, Lars.

Cult of luna. Har tänkt mycket på dem sen fredagslistan. De bor ute i skogen tillsammans och spelar in en skiva. Nästa helg kommer jag.

Julpynt. Ska nog dra upp en ljusstake i alla fall.

Fredagskänslan. Var väldigt stark i fredags. Men nu är allt över. Skönt? Kanske. Känner mig lite tom utan den.

Dagsljus.

Kramar. Var bortskämd förr.

Emil Johansson och Christian Ramirez. Vi hade ett band ihop. Stans bästa band.

Ett antivirusprogram.

Mat i kylen.

Ymer.

Kyla. Riktigt jävla kallt. Minst 25 minus.

Att knulla. Var bortskämd förr.

Att gå i skola och vänta på jullovet.

Jullov. Två veckor med bara landhockey, hockey och bordshockey.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar