Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, maj 12, 2006

THE BIRMINGHAM CONVERSATION EPISODE 2

http://www.dialog-music.com/jojs/episode2.mp3

Då var det äntligen fredag igen. Den gångna veckan har gått långsamt för alla er som väntat på upplösningen, men den som väntar på något gott...ja, ni vet. Fast vi lade ner bloggen i dess ursprungliga form för några veckor sedan har vi fortfarande en hängiven publik. Ett fåtal eldsjälar som vägrat ge upp. Det är för er skull vi gjort THE BIRMINGHAM CONVERSATION; för alla er som älskar Jag & Jag Själv. Tack! Tro oss när vi säger att vi älskar er ännu mer.

Lyssna och njut:

http://www.dialog-music.com/jojs/episode2.mp3




3 Kommentarer:

radioteatern kommer stort i vår!!=)
etta på drömyrkelistan tycker jag

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:06 em  

.....

Vi hoppas på det.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:36 em  

.....

yeahyeahyeah

Skrivet av Anonymous Anonym @ 8:32 em  

.....

Skriv en kommentar