Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, maj 26, 2006

Synthkardinalen börjar spåra ur

Vi har ingen aning var Synthkardinalen håller hus. Vi vet inte ens om han lever än. Men av någon anledning fick han för sig att skicka oss ännu en ljudbikt. Han skrev även ett besynnerligt mail:

"Käre Jag och jag själv.

Ni har alltid trott på mig och givit mig fullt förtroende och för det kommer jag alltid vara tacksam. Evigt tacksam.

På senare tid har jag gjort en inre resa och jag vet inte vem jag är längre. Under resans gång spelade jag in en del bikter, men jag vågar inte höra på dem längre.
Av rädsla för mig själv vill jag inte höra på längre.
Av rädsla är jag kommen och till rädslan ska jag åter vända mig.
Betäck mig och jag skola eder betäcka.
Rädda mig och jag skola eder rädda.

Vem är jag och vad har ni gjort med mig?
Jag skickar er en ljudbikt. Ursäkta för den dåliga ljudkvaliteten, detta gjordes när jag stod inför feberyrornas rand.

Eder ledsagare och medmänniska,
Synthkardinalen, 23 maj 2006"





1 Kommentarer:

Härligt att Syntkardinalen är åter, en frågespalt som verkligen behövs i dagens samhälle.
Och den nya designen är väldigt fin, så ren och klar. Religöst på nåt sätt. Som en svår putt i Vinslöv.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:21 em  

.....

Skriv en kommentar