Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, oktober 17, 2005

Baggy Pants

Kom ihåg vart ni läste orden retro-chic, Prodigy och Baggy Pants i samma mening först(!)

Jag blev stannad på stan av en 13-årig tjej(jag uppskattar) idag. Hon pekade på sin kompis och sade att denna gillade mig och ville ha mitt nummer. Som tur var kunde jag parera med min flickvän. Hur agerar man som singel i en sådan sits? Varför mig? Jag har mustasch...

...associationskedjan länkar nu till:Will Ferrell.

Han är gift med en svenska. De har en son som heter Magnus. Det får mig att tycka om honom ännu mer. Har köpt saker i en affär idag. Old School (unseen), Elf, Kate Bush Compilation och Ultimate Kylie. Usch. Verkligen inköp som luktar 2003 på långa vägar. Jag ska arbeta ikväll. Jag har fått ett jobb-erbjudande från Jag & Jag Själv att skriva en reklamjingel åt dem. Det ska bli ytterst kul. Det är väldigt bra betalt.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar