Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, oktober 21, 2005

Congratulations!

You did it! Congratulations! You have the best blog in the whole wide world!

Idag repeterade vi mitt sycke Becomings - for two violins and tape hemma i Roberto och Saras lägenhet. De spelade bra och jag hade oväntat intelligenta instruktioner och hänvisningar. Det som slog mig mest var hur naivt stycket var. Trots allt är det bara 6 månader gammalt. Det fanns uppslag för ungefär tio bra stycken under de ynka 6 minuterna. Jag vill bli gammal och vara modig, ha bra självförtroende och till perfektion slipade färdigheter. Men ändå tycker jag om stycket. Det är en smula charmigt att man kan spåra sin utveckling i tidigare verk.

Det har börjat smärta i visdomständerna igen. Tror att det kanske blir inflammation igen. Typiskt. Jag hörde ju om en rockbasist som dog av samma problem. Tur att jag inte är basist eller särskilt rockig.

Fredag kommer handla mycket om att unna mig saker...

Unna mig en pizza.
Unna mig en hemmakväll med svensktextad spansk film.
Unna mig lite Seinfeld.
Unna mig lite vila från arbete.

Lördag kommer att handla mycket om att missunna mig saker:
Missunna mig hemlagad mat.
Missunna mig en häftig utekväll på drum 'n bass klubb.
Missunna mig lite vila från Seinfeld.
Missunna mig lite arbete.
You did it! Congratulations! You have the best blog in the whole wide world!




1 Kommentarer:

SVW readers get a discount to Under the Radar November 16! I'll ...
SVW readers get a discount to Under the Radar November 16! I'll be one of the moderators along with Steve Fox, chief editor at Infoworld and Michael Copeland from Business 2.0 The lovely ladies of IDB Network ...
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark it!

If you get time, check out my site on herbal sexual enhancement. It pretty much covers all kind of stuff related to herbal sexual enhancement. Thanks!

Skrivet av Anonymous Anonym @ 4:44 em  

.....

Skriv en kommentar