Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
söndag, oktober 23, 2005

helgen v 42

Var på ett ställe med drum'n bass igår. Det var inte så kul som jag hoppas på. Jag gick på toaletten, något man kan göra för att köpa lite tid och paus, och där slog det mig. Vad folk gör inne på toan är att fixa upp självförtroendet. Stekarkillar gör några push-ups och sen är de kungar. Men eftersom min stil är mer åt det intellektuella hållet går ju inte det. Jag fixar mustaschen istället.
Jag klipper till den lite och går ut igen. Plötsligt går saker och ting lite lättare. Folk ser på mig mer intresserat, utan att de vet varför.
Ett tips från en festprisse.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar