Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, oktober 26, 2005

Tonfisk Filé

Tonfisk filé, mina damer och herrar, tonfisk filé.

Lyssna inte på råden från experter om hur du absolut inte får steka dem för länge. Du ser, dessa "experter" har inte levt utan kött i 7 år. Stek de längre än längst och de blir så där sega och svårtuggade som bara riktigt fint nötkött kan vara. Om du äter fisk och låtsas vara vegetarian är detta den perfekta måltiden. Om du äter nötkött...så äter du nötkött istället.

Tonfisk filé.

För ovanlighetens skull räds jag inför kvällens konsert då mina bidrag kanske är de sämsta.
Jag ska försöka lära av att leva på botten.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar