Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, november 10, 2005

Hahahaha!!!

Ni kan kalla mig för Murphy. Jag har hackat mig till Jag & Jag Självs password och skriver här utan tillåtelse. Först tänkte jag korrumpera hela bloggen. Inte låta de två medelklass-slynglarna komma undan med att skriva denna smörja. Vilka tror de att de är? Vilken typ av arrrogans får de att tro att någon är intresserad av deras tankar? Fast sedan tänkte jag om. Jag bytte bana. Tänk om jag skulle infektera deras tankar med mina egna. Förpesta och likt ett virus sakta bryta ner deras karaktär och stil. Jag ska inte göra det i hemlighet. Jag vill att Jag & Jag Själv ska veta. Kanske byter de lösenord efter det här och ni hör aldrig mer av mig, men jag säger nu, att om detta sker så blir det början på deras undergång. Hur ska deras ideal om multituda tankar och kroppar förenas med fascistoid uteslutning av mina nu när jag har fått chansen? Cogito, ergo sum...och jag har inte mustasch. /Murphy




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar