Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, november 30, 2005

Om och om igen

När jag var barn älskade jag att cykla i rondellen vid mitt kvarter. Runt, runt i flera timmar. Hade lätt kunna spinna vidare på att det var meditativt eller nåt men det är ju bara lögn.

Jag cyklade runt rondellen för att det var det roligaste jag visste just då.

Sen igår har jag bara spelat No more school på piano. Har även spelat in mig själv när jag spelar No more school. Det är för att jag ska kunna lyssna på när jag spelar No more school fastän jag gör något annat. Mellan det att jag lyssnar på inspelningarna spelar jag in nya versoner ända tills jag måste göra något annat.

De gamla versonerna slänger jag. Man vill ju inte fastna i gamla spår.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar