Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, november 09, 2005

"Utanförskapsområden"

Folkpartiet har men anledning av pariskravallerna lokaliserat 100 platser i Sverige där samma sak skulle kunna hända. Förorter med hög arbetslöshet, dåliga skolresultat och lågt valdeltagande. I dessa så kallade "utanförskapsområden" vill man tredubbla antalet poliser. Det var det dummaste jag hört. De borde tredubbla antalet folkpartister istället. Placera alla poliser på vakt utanför slottet. Kungen är ju trots allt det käraste vi har. Lämna de lata bråkstakarna ifred. Nej, allvarligt talat. Detta var det faktiskt dummaste jag hört. Jag tänker vidare låtsas som om jag aldrig känt vid detta för det gör mig så deprimerad. Fler poliser är det sista som behövs i dessa territorier.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar