Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
tisdag, december 27, 2005

50 hertz

Anledningen till att dansgolvet igår inte riktigt funkade för mig är naturvetenskaplig.

För att det ska gå att dansa måste man ner i de djupa registrena. Jag behöver få känna 50 Hz. Igår spelades musik som aldrig når ner och dessutom var högtalarna halvtrasiga. Det verkade som att ingen annan verkade beröras av det och jag kände mig väldigt sökande och utanför. Man ser hur kul alla har på dansgolvet, går dit och upptäcker att det fortfarande inte är subbas samt att högtalarna låter ännu sämre. Så går man därifrån. Tio minuter senare gör man ett nytt försök med samma resultat.

Ikväll ska jag se Dialog. Jag hoppas på hela högtalare och låga frekvenser.

50 Hz eller inget alls.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar