Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, december 14, 2005

Bedjan

Jag vet inte om ni tror att det är lätt att skriva en blogg. Det är det inte. Varje dag måste man komma på småfinurliga historier, listor och tankar. Det är som att tömma sin kropp på organ. (Deleuze & Guattari var långt före Alexander Bard). Jag tror inte ni läsare har insett vilken otrolig motivations-kick det är att läsa era kommentarer på våra inlägg. De få som finns har hjälpt otroligt mycket. Utan kommentarer på de dagliga inläggen är det inte säkert att vi orkar fortsätta med det hårda arbetet med jagochjagsjälv. Det känns som att sända frekvenser till yttre rymden och det finns ingen satelit att fånga upp dem med. Snälla! Hjälp oss att bjuda på oss själva! Vi vet att ni läser men vi vet inte vad ni tycker. Vi behöver den självförtroende-boosten.




5 Kommentarer:

Okej. Om det här är vad som krävs för att få fortsätta läsa denna underbara blogg på morgonarna...so be it. kramizar

Skrivet av Anonymous Anonym @ 5:10 em  

.....

Jag är en sån här som gillar att läsa bloggar och dagböcker av folk som jag inte känner men som jag vet vem dom är. Det är så spännande då. Just den här bloggen är bra för att den är smart och samtidigt ganska självironisk (hoppas jag). Jag gillar självironi.
Nu när jag ändå är på tråden så kan jag meddela att jag tycker covern av No More School är helt fantastisk. Blir upprymd och avslappnad på samma gång.
Det är så attraherande med människor som har en musikalisk talang. Fniss.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 9:31 em  

.....

Kgor: jag vet. Och är tacksam.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 9:37 em  

.....

Jag lever för denna blogg.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 9:54 em  

.....

Hej. läser denna blogg nästan varje dag och med stor uppskattning, så nu vet du. Intressant läsning om umeå-gubben, fasinerande med norrland, själv har jag aldrig varit norr om sunne (och kom där inte ens ur barnbacken.) Det känns lite exotiskt på något sätt.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:26 em  

.....

Skriv en kommentar