Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, december 08, 2005

Murphy?

Okej. Det är dags att vi reder ut det här en gång för alla. För några veckor sedan skrevs ett inlägg i vår blogg signerat av någon som kallar sig för Murphy. Han har senare fortsatt med mer eller mindre passande inlägg. Jag var övertygad om att det var Jag & Jag Själv som låg bakom detta. Ett post-ironiskt skämt. Dåligt. Men kul. Anders var även han övertygad om att det var Jag & Jag Själv som låg bakom Murphy-inlägget.

Vi har nu insett att det inte är så. Jag & Jag Själv är INTE Murphy. Vår gissning är att någon som vi känner, en nära vän eller ovän försöker skämta med oss. Eftersom att vi ofta skriver våra inlägg från kompisars datorer är det mycket möjligt att lösenordet sparats och någon oppurtunist har tagit tillfället i akt. Om vi ska rannsaka oss själva är väl vårt lösen inte det svåraste att knäcka heller.

Vi har inget val. Vi ser ingen annan utväg än att erbjuda denne Murphy ett eget inloggningsnamn på Jag & Jag Själv. Murphy! Om du läser det här. Hör av dig så får du ett inloggningsnamn, din jävel.

jagochjagsjalv@hotmail.com

Snart byter vi lösen. Vågar du vara med och spela med de riktigt stora grabbarna?




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar