Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
lördag, december 10, 2005

Nu är det helg igen.


Vill av någon anledning berätta om fredagskvällen. Jag drack öl och var i stimmiga lokaler. Efter midnatt började jag prata med en tjej. Det gick bra. Hon sa att jag hade en fin dialekt och jag att hon hade en fin halsduk ("är det fleece eller?"). Vi pratade vidare och jag kände att jag skulle ge henne några innerligt välvilliga tips.

Jag tipsade om att hon borde flytta till Kiruna. Det uppfattades fel. Hon sa att hon frös och gick till sina polare. Jag drog hem och skrev i min blogg.

Man ska inte säga till västkustbrudar att de borde flytta till Kiruna. Man ska säga att de ska komma hem till min lägenhet för där är du varmt välkommen.





Det bästa med fredagsnätter är att man har en lördagsnatt framför sig vilket inger hopp.
Imorgon kan allt hända.





Klockan är halv tre, jag är berusad och har halvrese. God natt.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar