Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, december 21, 2005

Onsdagspositivism

Det är jobbigt när man packar upp sin väska och upptäcker att en flytande vätska läckt ut. Ofta brukar det gälla schampo och balsam. Då brukar jag förbanna dessa två och mig själv.

Men idag gällde det Keso. Då förbannade jag mig själv och åt upp hela paketet, lite som straff men även som belöning för att det inte var schampo eller balsam.




6 Kommentarer:

Keso är väl ändå värre?

Skrivet av Anonymous Anonym @ 11:34 fm  

.....

nej, keso kan man äta upp.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 3:07 em  

.....

Men keso luktar illa.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 12:47 fm  

.....

Har du inte sett Percy tårar? Kapten klänning säger ju: LKLN
Lika Kladd Lika med Noll.

Kladd som kladd alltså. Och då väljer jag keso för det går att äta.

På ett matbord luktar schampo illa.

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 2:08 em  

.....

Keso luktar illa i håret.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 11:49 em  

.....

Om man spillt ut Keso i sin väska ska man inte sätta in huvudet för att äta upp den. Man ska plocka ut den med papper först. Så undviker man att få den i håret.
Är det schampo kan man väl göra tvärtom

Skrivet av Blogger Jag och jag själv @ 4:12 fm  

.....

Skriv en kommentar