Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
söndag, december 11, 2005

Ren

Har tagit söndagsduschen nu. Jag skäms nästan av att gå in i denna blogg. Hur ser det ut? Vad handlar det om? Antagligen är det fler som känner som jag ty vi har fått en del mycket bitska mail om det opassande i att förknippa porr med Jag och jag själv. Jag kan inget annat säga än att jag vid skrivande stund var tämligen rund under fötterna och tyckte att det var otroligt roligt. Jag och jag själv tar avstånd från all synd och förtappelse och hoppas att ni har överseende med oss.

Nu har jag rengjort mig kroppsligt och vill även göra det här. Vi avslutar med att citera 3 Mos 13:34 och hälsar god natt.

Den sjunde dagen skall prästen undersöka skorven. Om han finner att den inte har brett ut sig och inte ligger djupare än huden, skall han förklara honom ren. Han skall tvätta sina kläder, sedan är han ren.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar