Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
söndag, december 18, 2005

Vi är inte tempererade kromatiska röster

Jag och Jag Själv avskyr början. Jag och Jag Själv avskyr slutet.
Jag och Jag Själv växer från mitten. Jag och Jag Själv saknar kontrapunkt och harmonik. Inga tydliga hänvisningar och tråkiga trådar. Nej, bara lager och plan. Det klingar vackert när vi skriver och det klinger för evigt. Vi bygger harmonilära med ord och bokstäver. Inte tempererade kromatiska röster utan fria frekvenser som bygger ackord och progression av det mest otänkbara. En blogg. Två röster. Miljoner bloggar. Miljoner röster.

www.jagochjagsjalv.blogspot.com
www.jagochjagsjalv.blogspot.co
www.jagochjagsjalv.blogspot.c
www.jagochjagsjalv.blogspot.
www.jagochjagsjalv.blogspot
www.jagochjagsjalv.blogspo
www.jagochjagsjalv.blogsp
www.jagochjagsjalv.blogs
www.jagochjagsjalv.blog
www.jagochjagsjalv.blo
www.jagochjagsjalv.bl
www.jagochjagsjalv.b
www.jagochjagsjalv.
www.jagochjagsjalv
www.jagochjagsjal
www.jagochjagsja
www.jagochjagsj
www.jagochjags
www.jagochjag
www.jagochja
www.jagochj
www.jagoch
www.jagoc
www.jago
www.jag
www.ja
www.j
www.andersteglundjohanericsson.com




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar