Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, januari 09, 2006

2006

Man vet att det är 2006 när ingen reagerar över den lustiga mobiltelefonsignal längst bak i bussen. Jag har väntat på 2006 i princip hela livet. Det började på allvar 1988. 6 år gammal läste jag i en science-fiction-serie-tidning en historia som utspelade sig år 2006. Sedan dess har jag vetat att det skulle bli ett alldeles utomordentligt spektakulärt år. 2006 står för allt det nya. I historien ettikeras året som post-crazyfrog, post-neohockeyfrilla, post-postmodernism och året då det The Knife släppte nytt blip blop album och ingen förmodligen brydde sig. Hoppas ni finner något i framtiden att haka fast vid. Att hoppas vid. Att leva vid. Min dröm har kanske gått i spillror.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar