Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
fredag, januari 13, 2006

Fest


Jag och jag själv bjuder på födelsedagsfest. Vi döper den till
27 kvm Teg 28år.

Imorgon lördag kl 2100. Konvaljegatan 4d, Wieselgrensplatsen. Kom i tid.

Obligatorisk present: öl eller kontanta pengar som vi latchar upp under kvällen, eller diktböcker som vi citerar ur.

Tävling med mycket fint pris utlovas.

Vilka är bjudna? -Alla, men med vissa riktlinjer:

Om ni spelar i mitt band, eller kommer från Luleå är ni välkomna.
Om vi känner varandra så bra att du skulle bjuda mig på din fest.
Om ni går på JMG och Simon bjudit in er måste ni dubbelkolla att det finns plats.
Om ni jobbar på OKQ8 är ni inte välkomna.
Om du spelar eller har spelat med Fireside eller Fair.
Om du inte känner någon som ska hit, men läser bloggen ändå. Då är du vår Hedersgäst.


Jag siktar på att vi kan bli många, men ring mig gärna och bekräfta att du och de dina kommer.
Blir det för många drar vi ner på Whoopsy Daisy och köper ölpaket för 45kr med härliga människor.
Blir vi för få drar vi ner på Whoopsy Daisy och köper ölpaket för 45kr med härliga människor.




4 Kommentarer:

Skulle gärna komma på Whoopsy Daisy och fira dig med ett billigt ölpaket....
Men vi dricker Belgiskt Öl ikväll istället till din ära, en mycket god julklapp !

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:03 em  

.....

var det här ngn slags hemlig fredaglista?

Skrivet av Anonymous Anonym @ 11:31 fm  

.....

Jag vet inte vad det är med den där bilden, men den skrämmer mig. Mycket.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 7:11 em  

.....

fan vad jag önskar att jag läste bloggen när detta begav sig.

Skrivet av Blogger Grovt Initiativ @ 12:21 fm  

.....

Skriv en kommentar