Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, januari 05, 2006

Fotodilemmat

Cult of luna ska släppa skiva om några månader. Inför varje skivsläpp måste man ta nya pressbilder, inte minst om man bytt medlemmar sen sist.

Jag är i Umeå nu men inte så länge till. För att det ska bli någon bild med mig måste vi alltså passa på nu. Thomas, som spelar trummor, är borta den här veckan och kan inte vara med på bild först när jag åkt hem.

Här har vi alltså ett dilemma: Ska jag eller Thomas vara med på bilderna? Jag har lagt fram för Thomas att vi kanske skulle låta de andra rösta, men han gillade inte den idén.



Mellan oss två finns ingen schism. Vi får helt enkelt se hur det slutar. Ni lär bli varse.




1 Kommentarer:

ohhh, nästan intriger alltså!

Skrivet av Anonymous Anonym @ 9:04 em  

.....

Skriv en kommentar