Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
söndag, januari 08, 2006

Gubbmanér

Jag är en gubbe.

Ska försöka räta ut vad som är gubbigt i mitt beteende för att sen förstärka och bejaka det.



När man ska kliva av bussen ska man ställa sig upp och vänta vid dörren innan bussen kommit fram. Ungefär som om man inte skulle hinna, fast man vet att det är lugnt.

Om man äter ett päron eller äpple utomhus ska man slänga det i en papperskorg. Gärna gå en liten omväg och gärna i en korg för hundlatrin.

Man har mössa på vintern. Den ska vara uppvikt och man tar inte av den när man blir fotad. Inte ens bandfoton.

Man gillar Kraftwerk och har en tröja med Kraftwerk.




1 Kommentarer:

jag tycker du ska bejaka på.jag har precis inlett min tantmission, jag hoppas på att finna sådär konstruktiva saker med mig själv. som är tantiga. för tantér och gubbar är nästan bara bra.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:25 em  

.....

Skriv en kommentar