Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, januari 11, 2006

När man reser...

...är det viktigt med rätt reskläder. De ska vara komfortabla och stiliga. Man ska inte frysa eller svettas. Att kolla vädret för avreseort och mål är av yttersta vikt.

Idag flög jag. Jag tog på mig ett par mörkblå kostymbyxor som jag köpt på rea på Domus för drygt tre år sen (Komplett kostym nersatt från 1500 till 500 kr!). De passar för större festligheter såsom åttiårskalas eller bröllop och flygresor . Dagens resa gick mycket bra. Alla temperaturskillnader fungerade, komforten när man ska sitta mycket, stiligheten och jag hade lämpliga fickor att knöla ner onödiga kvitton i.

När jag satte mig ner i stolen lyfte jag lite lätt på tyget ovanför knäna för att inte slita bort pressvecket.

När jag kom hem bytte jag byxor. Resan var över.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar