Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
tisdag, mars 07, 2006

En del att reda ut om ER!

Ni vet vilka vi är. Vi är intresserade av er. Jag och jag själv ställer er några frågor och det vore underbart att få dem besvarade:

1. Du som googlade jag, som, kund, ikea, kommer, till, haparanda fann du vad du sökte? Blev du besviken när du märkte att detta inte var en av de Haparanda-Ikea-kundresar-bloggar som den senaste tiden börjat dyka upp? Välkommen ändå.

2. Du som sitter på regeringskansliet. Vem är du och vad vill du oss? Har det med mailet till kungahuset att göra? Välkommen ändå.

3. Du som kallar dig för Terry med en hemsida som heter Cricket, heter du Terry och har en hemsida som heter Cricket? Välkommen ändå.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar