Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
onsdag, mars 29, 2006

Mitt-i-veckan-känslan 1

Den första mitt-i-veckan-känslan kanske blir den sista. Kanske är det just för att den första mitt-i-veckan-känslan heter Fuck allt!

En känsla av uppgivenhet och meningslöshet,
en känsla av förvirring och förivring,
en känsla av att hur bra det än blir så är det ju ändå inte bra.
Nä nu drar jag fram mitt kortess: Fuck allt!

Kanske blir det ett återkommande tema här. Eller så är detta den sista.




1 Kommentarer:

Dom har ju knipt hagamannen iaf.. alltid något (om än ett jävligt svagt något som snarare är lite mindre dåligt än lite bättre)

Skrivet av Anonymous Anonym @ 1:07 em  

.....

Skriv en kommentar