Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, april 06, 2006

Mitt-i-veckan-känslan 2

Idag känner jag inget Fuck allt! överhuvudtaget.
Jag känner hopp inför framtiden och igår köpte jag en ny garderob. Jag var inte på Ikea utan på klädaffär och köpte kläder. Så många nya klädesplagg att jag med dessa kan uppehålla en ny klädstil. När man kommer hem från en lyckad rea fylls man av känslan av att framtiden kommer bära frukt.

Ikväll ska jag åter sälja korv, men hör och häpna! Det känns bra! Har just fått Synthkardinalens ljudbikt inför morgondagens andakt. Som vanligt levererar han budskap och svarar på frågor.

Framtiden bär frukt!



Svep Djupare!




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar