Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
tisdag, oktober 17, 2006

Ej till salu

I lördags fick jag frågan om vad det skulle kosta att köpa Jag och jag själv. I kontraktet skulle även jag förbjudas att starta en ny blogg (i resten av mitt liv).

Jag svarade
- 20 000 kr. 10 till mig och 10 till Johan.

- Är du säker? frågade han igen.

Då slog det mig att jag inte ville. Det var inte värt pengarna. Jag har aldrig varit rädd för att sälja mig och min kropp för pengar. Det värsta med detta avtal var att vi skulle bli av med Jag och jag själv. Vårt pågående livsverk.

Kulturföreningen Jag och jag själv.

Konceptet som fick oss att göra radioteater för att vi ville.
Konceptet som gav oss Bengt Pohjanen.
Konceptet som kommer bli ett begrepp.
Jag och jag själv är inte till salu.
Jag och jag själv är här för att stanna. I all evighet.
Jag och jag själv är alliansfritt.




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar