Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
torsdag, november 16, 2006

Fredagslistan LIKA SOM BÄR

1.








Lars Leijonborg?










Tom Prahl?

2.







Vatten?








Sprit?

3.



Kokt korv?







Lokalradion?


4.
l
Stora i?

I
Lilla L?


5.






Robert Wells?









Svenne Hedlund?


6.








Sven Otto Littorin?








John Ausonius?


7.






Magnus Hedman?








David Brent?
(cred rille, eller en vän till honom. jag kommer inte ihåg)


8.





Bern?








Wien?

9.






Marmelad?





Sylt?


Jag och jag själv är inte orginella. Bara lite bättre. Trevlig helg!




6 Kommentarer:

Haha! Det här var kul. Sångaren i melody club skulle kunna vara bubblare till svenne hedlund/robert wells. Fast den kanske är gammal.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 11:45 fm  

.....

Jo helgen blir nog trevligare efter detta, särkilt roligt tycker jag 6:an var. Littorin och Aousonius verkar inte bara vara lika i utseendet, båda angriper också fattigt folk...
Trevlig helg själv.
Vi har Göteborgsväder i Luleå idag, så där är det också lika.

Skrivet av Blogger Sven Teglund @ 4:49 em  

.....

Bubblare:

1. Ally McBeal och den svenske rapparen Petter

2. Ola Söderholm och Idol-Sebstian

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:52 em  

.....

Jag tycker Sven-Otto är mer lik Carl Olsson i Braun än Ausonius.

// Benny

Skrivet av Anonymous Anonym @ 10:53 em  

.....

Glöm inte heller: Smöret och Margarinet. Helan och Winston Churchill. Napoleon och Pagrotsky. Vasen och Skålen. Konstnären och Fyllot. Organisten och Klaviaturspelaren.

Skrivet av Blogger Hans @ 10:32 em  

.....

Anna Book och Kicki Danielsson. Olof Lund och Jude Law.

Skrivet av Anonymous Anonym @ 4:43 em  

.....

Skriv en kommentar