Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
tisdag, december 19, 2006

Den obegipliga ord-strömmen

När Jag & Jag Själv sover så vågar ni andra andas försiktigt. Samma kväll som Jag & Jag Själv föddes så kom det tre vise män med gåvor och lögner. Största anledningen att Jag & Jag Själv fortsätter existera är vår förhoppning om att vi ska upphöra att vara två personer och bli ett med varandra. När du konsumerar Jag & Jag Själv så ÄR du Jag & Jag Själv. Anders Teglund + Johan Ericsson blir varken Anders Ericsson eller Johan Teglund. Johan Ericsson + Anders Teglund = Jag & Jag Själv. Vi säger inte NEJ! till regeringen. Vi säger JA! till allt som regeringen säger NEJ! till. Vi måste vara en jakande positiv kraft. En strömning som ibland är rolig och begriplig men vi måste också vara obegripliga, för vi måste vara ALLT. Annars är vi meningslösa.
I framtiden, sparka aldrig mot duvorna på torget för då sparkar ni på er själva. Nu när årets slut nalkas vill jag passa på att tacka Anders Teglund för alla Fredagslistor, för alla tankar och alla aktioner. Anders, du är Jag & Jag Själv och vi behöver ingen flytväst för att följa med din ström. / Tack - Jag & Jag Själv




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar