Jag och jag själv

Start
Radioteater
Propaganda
Forum
Musik
Highlights
Bengt Pohjanen
Shop
Jojs-klubben
Arkiv
Kontakt

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
Bloggtoppen.se
måndag, oktober 24, 2005

Prestera, regera!

Nu kan det vara så att prestationsångestlåten går mot sin slutgiltiga skepnad. Även om den inte är inne och spelar på rinken ännu kan man gott kalla den för en hoppfull junior. Det ännu nyare är aningen modifierat, finslipad och genomtänkt. På nåt sätt är vi på väg att knyta ihop påsen. Och det är inte vilken påse som helst, som ni säkert har märkt.
När man gör mål under press känns det som att gudarna är med en, det vet jag.
Än så länge är inte pucken nätad men vi håller på med ett mycket lovande uppspel.








Alla ni som tycker att jag lånar resonemang från Mats Hård kan dra åt helvete. Han är inte den första eller sista att dra sportmetaforer. Jag drog sportmetaforer medan han låg i farsans pung!




0 Kommentarer:

Skriv en kommentar